דווקא בחורף, שומרים על עור הפנים!
top of page

דווקא בחורף, שומרים על עור הפנים!

החורף הופך את עור הפנים שלך ליבש ואדמומי?

אני כאן כדי לעזור! כל הטיפים לטיפוח עור הפנים דווקא בעונה הקרה.

החורף כבר פה ולכן טיפוח ושמירה על העור מצריכים תשומת לב מרובה. מזג האוויר היבש והקריר גורם להתייבשות העור ומביא איתו יובש בפנים, בשיער, בגוף, בשפתיים ולאדמומיות בעיניים.

אך אל דאגה יש פתרון! אני כאן עם כל הטיפים המומלצים לטיפוח ובריאות העור בחורף שיביאו אותך ליום החתונה שלך עם עור פנים בריא ורענן.

1.עור הפנים אל תוותרו על קרם הלחות. הנפגע הראשון של החורף הן הפנים שחשופות לטמפרטורות הצונחות ולכן יש להזין אותן בלחות מספקת בכדי לעזור להן להתמודד עם היובש, האדמומיות והגירוי של העור. כמו כן, מומלץ להשתמש בתכשירים שהם היפו -אלרגניים ומיועדים לעור רגיש, היות ועור יבש ואדמומי הוא עור מגורה ורגיש. הקפידו מידי יום בוקר וערב להשתמש בקרם לחות לפנים. אם את כלה המתחתנת בחורף קחי בחשבון שתרצי להגיע ליום החתונה עם העור הכי מושלם שיש ולכן רצוי שתזיני אותו כבר מעכשיו.

2.אזור העיניים מכיוון שגם לעור באזור העיניים (עפעף תחתון) יש נטייה להתייבש וכתוצאה מכך אנחנו מכווצים אותן יותר, כך למעשה גוברת הנטייה שלנו לקמטוטים באזור העיניים. לכן חשוב למרוח קרם עיניים בוקר וערב ולהקפיד על משקפי שמש גם ביום חורפי.

3.שפתיים השפתיים רגישות במיוחד היות והן עשויות מרירית עדינה המושפעת משינויים של מזג אוויר .לכן חשוב לדאוג לטפח אותן עוד בטרם מרגישים את היובש המציק. המלצתי האישית להשתמש בקרם שפתיים על בסיס חמאת שיאה שייתן לנו הזנה עשירה, למי שאוהבת אפשר לקנות חמאת שיאה ישירות מבית טבע ולהניח על השפתיים, גוף ידיים ורגליים.

אחרי מקלחת מפנקת, הזינו את הגוף בקרם גוף עשיר.

4.גוף בימי חורף קרים במיוחד מומלץ למרוח על הידיים והרגליים קרם לחות מרגיע ומזין כי העור נוטה להתייבש במהירות ויכולים להיווצר לנו סדקים בעור. כמו כן מומלץ אחרי המקלחת המפנקת להזין את הגוף בקרם גוף עשיר.

5.שיער כתוצאה מחימום רב של הסביבה, קיים הרבה מאוד חשמל סטטי באוויר, דבר הגורם לשיער להיות יבש, עדין ושביר יותר. מסיבה זאת מומלץ להשתמש יותר מהרגיל במסכות מזינות לשיער במשך עונת החורף.לשמירה על השיער מומלץ להשתמש במסכות מזינות

שתמיד נהיה מטופחות ויפות והכי חשוב, מזל טוב! לילך ראובני


פוסטים נוספים בבלוג 
תיוגים
אין עדיין תגים.
עקבו אחרנו
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon
  • Grey Instagram Icon
bottom of page